Har aldrig varit så här stressad över skolan som jag är just nu ..

Naturkunskaps prov (obestämd tid)
Socialt behandlingsarbete prov (fredag)
Engelska C inlämning (ska vara inlämnad)
Religions inlämning (måndag)
Naturkunskaps redovisning 30 min (måndag eller torsdag)
Psykologi redovisning 30 min (inte än)
Idrotts inlämning (nästa vecka)
Svenska inlämning (nästa vecka)

Ungefär detta har jag framför mig, och jag känner för att gå och lägga mig igen och fortsätta vara sjuk om jag ska vara helt ärlig. Detta händer inte. Detta är vad man får när man varit borta och inte haft några saker hemma. Ärligt talat trodde jag inte det var så mycket efter som jag nu är. Eller, efter och efter, men är stressad eftersom jag har ofärdiga arbeten som ska skickas in mycket snart, eller som redan ska ha skickats in.

Det suger att vara sjuk. Har varit borta till och från i över 1 månad. Detta är vad man får betala med - att använda sin fritid och helger till att försöka hinna ikapp. Men jag kommer att gå ut på fredag oavsett vad, för det har jag längtat efter. Men lördag + söndag blir förmodligen två enorma pluggdagar. Vilket nog är lika bra.

Hoppas ni lider med mig, för jag tycker verkligen synd om mig själv. Har pluggat en del idag, och sitter och letar information om skelettets uppbyggnad etc samtidigt som jag bloggar. Jag kommer somna när som helst. Jag ger det helgen, så får vi se vad som ordnar upp sig och vad som inte gör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0