Hej jag heter Julia och mår väldigt bra idag

Eller inte. Blev utgång igår tillsammans med Emelie. Lite ändrade planer dock, så det blev att vi drog dit på egen hand. Men vi träffade lite vänner som vi kunde vara med resten av kvällen, så vi var ju aldrig ensamma. Riktigt drama på krogen, wah vad trött man kan bli på sådant. Tänker inte gå in på några mer detaljer mer än att jag fick en skön smäll på käken men det är sådant som kan hända, någon gång måste väll vara den första antar jag.

Iallafall, min lördag blir/är lugn. Har spelat lite xbox med mina bröder, sett en film och varit ute en liten stund. Nu sitter jag bara vid datorn och tar det lugnt och är väldigt seg sen gårdagen eftersom vi inte var hemma för ens vid 4 på morgonen. Men för övrigt var kvällen riktigt nice kan jag säga.

Bilder kommer att komma upp senare eftersom det är Emelie som står för korten den här gången. Nästa fredag blir det att man drar till Trädgårn åter igen för då är det Halloween och allt. Funderar fortfarande på vad man ska vara.. Förslag?

Halloween om en vecka, vad ska du göra?



Kommentarer
Postat av: PRaaa

Fredag, hemmafest med maskerad....

Lördag, ut med Exhale Gym och äta på restaurang

2010-10-24 @ 18:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0