Hi bitches

Gissa vad? Jag är sjuk, åter igen. Detta är verkligen inte bra.. Förra veckan då jag kom tillbaka till skolan hade jag 47 % frånvaro, och jag kommer säkerligen bli hemma den här veckan med och då kommer bara procenten öka.. Inte nog med det så ligger jag efter som in i helvete i skolan nu med, not good at all.. Får dra in till skolan nu i veckan och hämta massa böcker och grejer så jag kan komma ikapp lite på något sätt..

Det ordnar la sig.. blir väll ingen utgång nu i helgen, eller, nej jag kan inte gå ut ens. Eftersom jag tar antibiotika tabletter så får man inte dricka till dessa, men behöver nog en lugn helg för en gångs skull. Kör vidare nästa helg istället.

höstbild


Kommentarer
Postat av: Simon

Också kallad stjärt.

2010-10-13 @ 18:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0