höhö, varsågod och läs om vad jag ska göra denna roliga helg som kommer !

Jo, jag ska vara hemma hela helgen och .... *trumvirvel* ... plugga! Wiie, vad roligt.. Verkligen inte, men man får väll se det positiva och tänka på att det måste bli gjort någon gång och eftersom jag varit så sjuk det senaste så måste jag helt enkelt få det gjort nu eller aldrig. Så det är lika bra att offra en helg. Kan ju inte göra så mycket annat eftersom jag även måste vila mig efter allt hårt festande och liknande. Min kropp måste vila lite.. höhö.

Jag har redan kollat upp lite vad som kommer på TV på fredag, och jag hade tur för Bad boys II kommer nämligen. Ni som inte vet vilken det är, så kommer en trailer här lite nedanför. Men i vilket fall som helst, jag har sett den för länge sedan och allt jag minns just nu (ska nog kolla trailern själv) är nog att det är en komedi om 2 poliser. haha, så mycket kan jag om en film jag längtat efter. Men men, alltid något. Har varit lite off på att blogga det senaste, men det är väll antagligen för jag varit så stressad och sen har det varit lite kaos med vissa saker men det börjar ordna upp sig nu iallafall, det mesta som tur är.

Här är iallafall trailern, för er som ska vara hemma på fredag. Den går på 3an, vet inte exakt tid men det är väll från klockan 20 och framåt ! Jag kommer iallafall se den, :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0