Hörde jag rätt?

Har hört att det ska snöa, och att det redan snöar i delar av Sverige. Vad är det för skit egentligen. Det är fortfarande oktober månad, vad är det som händer egentligen. Vi alla vet att det kommer bli slask så fort snön lägger sig lite. Åh, orkar inte. Tur att jag har mina gummistövlar. Vill inte att det ska bli som förra vintern då man traskade runt i mocka skor eller vanliga skor, då det läckte igenom innan man han gå 10 steg.

Får väll se det positiva i det negativa.. eh, ja.. någon som kan hjälpa mig att komma på något positivt kanske? Kommer faktiskt inte på något bra med detta för tillfället, och kommer nog inte göra det heller.

Det kan gärna få vara snö om det lägger sig, fin snö som när man var liten. Åh, det kan det gärna få bli. Inget slask tack, bara när snön ska töa bort lagom till våren ska börja. Tänk om man kunde få önska lite?

ja tack !

 

nejtack !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0