Julia fixar mys

Har precis kollat på en film tillsammans med min familj, ja t.o.m katten var med. Minns inte vad filmen hette, men det var en ny actionfilm. Action är verkligen inte min smak, men den var helt ok. 1:45 lång var den, så klart man tröttnade lite där när det var ca 30 min kvar. Ja, ja väldigt viktig information för er som är intresserade av hur lång min film var. Haha.

Detta är en helt tråkig lördagskväll. Nu har jag ingenting att göra, och klockan är inte ens 23. Jag tror jag är beroende av att vara vaken länge för att inte missa något. Känner någon igen sig? Jag känner att jag måste hålla mig uppdaterad om vad som händer i omvärlden, bland vänner och bland okända. Jag bara måste. Tänk om någon skulle skriva något viktigt eller mysigt till mig idag, som han/hon kanske glömt bort tills imorgon om jag skulle sova nu? Ja, åter igen oviktig information men alltid trevligt att skriva ner lite av vad som kretsar i min hjärna ibland.

Hm, undrar vad man ska göra nu. Hade varit trevligt om någon rolig var inne på MSN eller kunde smsa, men det verkar inte bli så på ett tag. Jag får väll helt enkelt underhålla mig på egen hand hur nu det ska gå till.. När jag kollar på klockan nu, 22.52 .. för exakt 24 timmar sedan började de släppa in en till Trädgårn, åh vad roligt det skulle bli och nu ligger man här och inte gör ett skit. Skillnad va.


Saknar midsommaren ! Så mysigt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0