Precis kommit hem från AA-möte

Ja, för er som inte vet vad AA-möte är för något, så är det ett möte för Anonyma Alkoholister. Var där idag tillsammans med klassen eftersom jag går kursen "socialt behandlingsarbete". Det var väldigt intressant att lyssna på kan jag säga och de som var där och pratade om sina problem, kunde se ut som vilken människa som helst. Missbruket syns alltså inte alls på utsidan. Men det var lärorikt att få lyssna på och man tog verkligen åt sig av det dem sa. Det var en sån AA-förening där vem som helst kunde gå och lyssna.

Kom alltså hem nu för en stund sen, sitter i min säng och är lite orolig över vissa saker men hoppas verkligen på det bästa i alla situationer, man måste ju ha hopp. Hade även en naturredovisning inför klassen idag om skelettets funktioner, leder och muskler på 30 minuter. Hemskt var det faktiskt. Har ingenting emot att prata inför min klass, det var bara det att jag inte kunde det bra alls och min lärare är verkligen mycket på om att man SKA kunna det bra utantill. Men jag fick förvånande nog VG, och kunde fått högre om jag kollade upp lite mer osv. Helt awesome. Har förövrigt höstlov nu ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0