Problemfri värld?

Tänk om det skulle existera, en problemfri värld. Nu menar jag personligen för mig själv, min egna värld. Då hade man aldrig behövt bli sårad, trampad på tårna eller huggen i ryggen. Det gör fruktansvärt ont och det händer tyvärr allt för ofta. Vet att jag inte är ensam om detta, så några av er känner nog igen er.

Får inte fram några ord ur mina fingrar, vet inte hur jag ska formulera mig längre eller uttrycka mig. Det känns bara som världen är så grå just nu. Ena stunden är man riktigt glad, sådär galet glad - nästa sekund är man ledsen och allt är bara meningslöst. Nej.. tänker inte försöka uttrycka mig om detta i en blogg som vem som helst kan läsa. Är tyvärr inte så öppen, hade känts fel.

Ta hand om er !

it wont get better.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0