Underbar helg !

Den här helgen var den bästa på länge kan jag tänka mig. I fredags blev det utgång tillsammans med Emelie och Camilla på Trädgårn, lite strul att komma in men det fixade sig till slut. Träffade även lite killkompisar där inne och även massa söta tjejer som man känner. Helt awsm. Var där från 23.30-03.15. Dansade i stort sätt hela tiden, så än idag har jag ont i mina stackars fötter men det var helt klart värt det. Jag och Emelie sov hemma hos Sebastian tillsammans med hans kompisar.

Kan ju bara säga en sak, har aldrig stött på så mycket galna killar. Detta var fjärde krogrundan nu, och killar har aldrig dansat så mycket med mig som i fredags. Haha, man blir ju nästan rädd för vissa killar som verkar helt desperata. Men lite roligt när de blir dissade.



Dagen efter, igår blir det, så träffade jag min andra väninna Emelie som sa att vi skulle fika tillsammans och därefter hem till henne. Men så blev det inte, utan hon tog med mig till en resturang för hon sa att hon skulle lämna en sak till vår gemensamma vän Lisa som var där med sin farmor och farfar. Så vi går in där, jag hakar på, så ser jag att mina sötaste sitter där tillsammans, dvs Lisa, Johanna och Jenny + Emelie och jag då. Det var en överraskningsmiddag till mig som en sen födelsedags present. Började verkligen gråta för jag blev så rörd och chockad. Helt underbar helg kan jag säga ! Bästa någonsin.

wah, finast present från lisa och emelie

vårt bröllopsfoto (a)

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0