-

 

Åh, måste klämma in ett litet sådant här inlägg innan jag startar paradise. Vill ni veta 2 saker som jag bokstavligt talat verkligen hatar och bara vill dö av när jag hör? 1. När någon smaskar 2. När någon snörvlar. Anledningen till att jag tar upp detta helt plötsligt är för att min mamma är förkyld och sitter och snörvlar på nedervåningen. Jag har lust att bara skrika på henne, så mycket avskyr jag det. Blir illamående, får panik och vill bara slå henne lite i huvudet. Haha. Nej men det spelar ingen roll vem som smaskar eller snörvlar, jag blir tokig.

 

Blir så klart ännu mer galen när det är någon som jag inte känner, som sitter mittemot mig på spårvagnen eller liknande, och tuggar tuggummi samtidigt som han/hon läser tidningen. Jag får PANIK. För då kan inte heller personen se hur irriterad jag blir, eftersom han/hon kollar ner i tidningen. Jag är väldigt nära att säga till varje gång men det känns lite väl dumt, för jag skulle aldrig kunna säga det på ett trevligt sätt eftersom jag blir så frustrerad! Haha. Nu har ni fått reda på en ny sak angående mig, jag hatar när folk smaskar och snörvlar. Ta lärdom av det, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0