Beslutsångest

Ligger och funderar vad jag ska göra. Mycket lockande att fortsätta se lite på ett paradise avsnitt, eller om jag ska gå ner till toaletten, borsta tänderna och ta bort smink och lägga mig under täcket och nana? Det jobbiga är att jag inte orkar resa på mig och jag vill absolut inte somna med smink i ansiktet, värsta som finns - och bra för ansiktet är det inte heller må jag säga. Det är då de små finnarna ploppar upp och det vill man inte ha!

Nu babblar jag bara massa ointressant som ingen vill läsa, men jag har faktiskt beslutsångest och jag kan inte hjälpa det. Tänk om man hade haft en pojkvän som man hade kunnat ringa nu och klaga lite på, låter inte det underbart? hihi




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0