Det är ju en plåga att vara hemma tillsamans med ens bror !

Min bror driver mig till vansinne, och det är ingenting överdrivet med det. Han går runt och sjunger, leker dum, klantar sig, är allmänt jobbig och gör allt för att jag ska tappa humöret, vilket jag är så nära till. Han ska vara glad att jag inte har mens för då hade hans huvud legat på ett fat för flera timmar sen, hihi. Skämt åsido.

Vaknade vid 10 idag, Johannes ringde mig och snackade lite skit som han brukar göra ibland, haha! Rolig kille det där. Gick upp och satte mig i vardagsrummet, kollade Paradise Hotel på datorn. Älskar det programmet. Kom precis in nu efter att ha städat lite tillsammans med min bror runt omkring min friggebod medan pappa har målat ena sidan av den. Kommer nog bli riktigt bra !

Man kan ju ingenting annat än att älska ! Nu blir det ännu ett avsnitt, hörs senare babes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0