Det har kommit till en gräns då jag själv inte kan säga stopp

Hatar att skriva om sådant här på en meningslös blogg, men åh vad jag inte orkar mer. Jag orkar inte skolan, killar eller något annat som är jobbigt. Jag orkar inte helt enkelt. Är så trött på det och jag vet inte vart jag ska ta vägen. Hänt för mycket på kort tid som jag verkligen inte tänker skriva om i bloggen, men det är jobbiga saker som jag har svårt att bearbeta, som bara jag själv mår dåligt över.

Jag förstår inte hur folk med mening vill såra en, förstår inte hur folk tänker.. Att det bara är viktigt med en enda saken. But here's the deal, jag tycker inte det är viktigt att ha sex som alla killar tycker. Förstå mig någon gång att jag inte har sex med vem som helst. Det är fel. Alla kan göra fel, men jag gör inte om samma fel.

Står det 'jag vill ha sex' i min panna eller? Eller vad är det som får er att tro att jag är så tillgänlig? Är det för att jag har en bild på min bara rygg, eller vad är det i huvudet som inte fungerar som det ska? Vill jag ha sex, så har jag det. Jag är inte singelmaterial, jag är förhållandematerial. Jag vill dela kärlek med någon som jag älskar, inte med någon random.

Så nu har ni fått det klart för er, er som tror så fruktansvärt mycket om mig som inte stämmer. Dra något gammalt över er. Jag hatar allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0