Funderar

Jag ställer mig frågan om och om igen, kan man tycka om någon över Internet som man aldrig träffat? Jag vet inte vad man kallar det. Men det finns en kille som verkar så underbar, så snäll & så bra på alla sätt. En kille som får mig att må bättre i sämre situationer, och bättre i de allra bästa situationerna. Man kan inte tycka om någon på samma sätt på Internet och i verklighet, det är jag mycket medveten om. Men tänk att en enda person, kan få mig att må så mycket bättre. Det är inget vanligt, det är ett mirakel.

tack för att just du finns :)


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

du kanske inte tycker om personen på samma sätt på internet som i verkligheten, men för mig va verkligheten mycket bättre !!!!:D

2010-09-13 @ 13:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0