Godmorgon, ingen god-morgon för min del iallafall ._.

Att vakna på fel sida är olikt mig, jag brukar bli på bra humör eller dåligt humör under dagen som går, men inte idag. Usch, det känns verkligen inte bra. Vill bara dra täcket över huvudet och somna igen och vakna nästa fredag.

Ingenting blir heller bättre när någon som betyder något för en inte visar intresse, utan antagligen tar en för givet och räknar med att en själv ska höra av sig. Men så funkar det inte i mitt liv, jag är ingen som tofflar för någon. Broken Heart

Får väll se om Emelie hör av sig snart med, för hör inte hon av sig så är hela min dag förstörd kan jag säga. Så får väll hoppas att hon nu gör det.. Känner att jag behöver ha något att göra. Kan ju alltid åka in till stan och kolla på kläder, men med mitt humör nu så vet jag att jag inte kommer hitta något, för jag vill inte hitta något idag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0