Godmorgon peeps !

Vaknade nu för en 30 minuter sedan kanske. Förvånande, eftersom jag låg uppe till 5.30 imorse och smsade, haha. Så jag är rätt pigg ändå, och det är ju positivt. Idag tänkte jag kanske åka in till stan och leta lite kläder till nästa helg då jag fyller år, och ev. en väska med. Har bara tråkiga väskor, eller för stora. Kan ju inte hoppa omkring med värsta bagen. Om jag hittar något, så lovar jag att jag ska ta ett kort på det så får ni berätta vad ni tycker :)

Det jobbiga med er, ni skriver kommentarerna om min blogg på MSN eller Facebook, skriv det i kommentarsfältet här nedanför, min blogg ser ju sjukt mobbad ut när ni inte skriver där, haha !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0