Har lugnat ner mig lite för tillfället !

Alltså, gah vad det är tråkigt att vara sjuk. Vaknade idag och de kändes värre i halsen. Fy bubblan, snällare ord för en gångs skull. Min bror och pappa ska idag iväg till motorcross som är på ullevi, 13-23.. vad ska jag göra liksom? Mamma och min andra bror kommer väll hem runt 16.30 skulle jag kunna tänka mig, men ändå. Vad-ska-jag-göra-?. Vill vara med min fina Emelie som bor i närheten, men hon kan inte.. blööö :( synd om mig.

Därför, nu när jag är sjuk är Facebook det enda som underhåller mig! Just därför är jag inne 24/7, jag har ingenting annat att göra helt enkelt..



Ja, kolla vad jag orsakat denna morgon. Har gjort så att Johan missat sin buss, och Christoffer klagar på att jag är fb nörd :( Fy fasen vad hemskt. Lite kul dock. Förlåt Johan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0