Heeeyyy dudes !

Legat och kollat Paradise Hotel hela dagen i stort sätt, varit och kollat färg till min friggebod också. Den blir förmodligen någon fin nyans av vit. Har även valt ut en dörr till det också. Ska börja målas imorgon med hjälp av pappa, kommer ju förmodligen dö när jag är sjuk med. Men en sida av huset måste vara klart tills lördag för då ska altanen börja byggas.

Rätt soft med en friggebod på 15 kvardratmeter, och även en altan som är lika stor. Smaskigt. Kommer steka!
Nej nu ska jag fortsätta glo på Ph, samtidigt som jag äter kladdkaka. Sen vid 20.00 blir det Idol.

& bara så alla vet så känner jag mig ensam, jag behöver en pojkvän. en snäll pojkvän :( haha

gammal party bild <3


Kommentarer
Postat av: eropho.se

Låter bra :)

2010-09-08 @ 22:42:59
URL: http://eropho.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0