Helgens planer!

Imorgon (fredag) så ska jag och Michelle åka hem till hennes pojkvän i Uddevalla (ett ställe man inte gillar efter allt drama, lovar att berätta nästa vecka eller på söndag) och kröka lite tillsammans med några till som jag inte minns namnet på, haha. Därefter blir det även utgång i Uddevalla, får hoppas på en lyckad kväll som det säkerligen kommer att bli tror jag.

På lördag ska vi hem till Johanna, och fira hennes 18 års dag tillsammans med några fler flickor. Blir även övernattning där med. Kommer bli riktigt mysigt och kul, har inte köpt present så jag måste måste måste göra det imorgon *lovar mig själv*.

Söndag, slappdag/pluggdag. Bara vara hemma och slappa och även plugga litegrann tror jag. Kan ju behövas nu när jag varit sjuk i 2 veckor i stort sätt. Inte bra inte bra. Men det fixar väll sig.. hoppas jag.



Kommentarer
Postat av: Anonym

hur fixar du din header? Vilket program använder du?

2010-09-24 @ 18:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0