Hur tänker man när man placerar invandrare på ett ställe?

Helt seriöst, jag har verkligen ingenting emot invandrare så länge de inte rör mig, gäller svenskar med såklart. Men vad tänker egentligen staten, regeringen eller vem fasen det nu är som placerar invandrare? Här i Göteborg där jag bor, så hamnar invandrare i Bergsjön, Biskopsgården, Angered, Hammarkullen etc. Jag som bor i Torslanda, ser nog aldrig en invandrare så långt ögat når här, varför? Dizzy

Lite halvknasigt tycker jag, det är ju inte konstigt att det blir ökad kriminalitet när de placeras i redan osäkra områden. Kan man inte tänka lite längre än sådär? Vet att Torslanda inte är det billigaste stället, det är mycket billigare att bo i Biskopsgården, men något måste ju göras. Vill vi ha någon ordning här i Sverige så mår alla bättre av om man sprider ut sig lite, blandar lite latinos, araber, svenskar, norskar, afrikaner. Vilken härlig och säker blandning det hade blivit, am I right? Way To Go


Nu blir det Paradise hotel, skjuter upp på det hela tiden, galet ju! Bjuder på en riktigt gammal bild på mig själv, enjoy sweeties!

ni gillar't ! ahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0