Jag hatar er allihopa !

Nej inte alla, men alla ni som är på g med någon, eller som är i ett förhållande. JAG HATAR ER!! GAAH , har världens största pms adhd ryck på er allihopa. Speciellt ni som gullar sönder om det, håll käften bara okej? Ingen bryr sig om erat förhållande som kommer att hålla i max 2 månader. Usch säger jag bara. Är riktigt jävla förbannad. HATAR. Vet inte vart jag ska ta vägen, så sur är jag. Kom från ingenstans. Hatar när players blir tillsammans med någon med, seriöst.... giiiihhhhhhh. Kanske lika bra att jag går och lägger mig, men seriöst, hatar er. Dra åt helvete.

Kommentarer
Postat av: Anonym

tönt

2010-09-13 @ 01:39:17
Postat av: Anonym

haru haft analsex?

2010-09-13 @ 01:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0