Jag hatar er, ni förstör mig

Ni är riktiga f'ttor. Tror ni att jag är någon leksak ni kan leka hur man vill med och sen kasta iväg för man inte är lika rolig efter ett tag? Tror ni att jag funkar på det viset eller? Då ska jag berätta för er att ni har jävligt fel. Jag är ute efter något seriöst med mitt liv men det har ni inte varit. Ni bara spottar på mig. Vem fan tror ni att ni är? Det är så här det alltid avslutas, med att det är jag som är ledsen och ni nonchalanta. Jag behöver ingen pojkvän, jag behöver inte det, och vill ni inget seriöst så säg det från första början så man inte står där ensam och ledsen i slutändan. Det gör ont !

Kommentarer
Postat av: Lindberg - En av dom få killarna som bloggar

Det är sjukt jobbigt! Hatar sånna personer! :/



Fin blogg btw (a)

2010-10-02 @ 17:28:12
URL: http://youfoundit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0