Julia har varit duktig flicka idag !

Om jag har, fast jag har inte gått på alla lektioner, tyvärr.. seriöst, jag tror Gud vill att jag ska vara hemma från alla naturkunskapslektioner resten av terminen (för det är väll bara den här terminen? :o) Jag är SÅ ointresserad av skiten så ni anar inte. Fruktansvärt tråkigt är det, inga överdrifter. MEN, jag har pluggat idag! Jag har skrivit på 2 arbeten och kommit igång rätt så mycke faktiskt, så är riktigt stolt över mig själv, och det borde ni med vara!

Kollar på NAVY CIS nu tror jag det heter. Mitt liv höll på att gå under idag när Facebook lades ner i någon timma. Seriöst, man känner sig helt handikappad utan Facebook, iallafall jag eftersom jag är en äkta Facebook nörd. Men men, vi alla har våra brister (om det nu är någon brist?).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0