Ligger i sängen och snackar i teleeefon :*

Är så sjukt trött, ligger i sängen och skrattar samtidigt som jag pratar med Gabriel.  Han tycker jag är en idiot och dum i huvudet och tänker somna nu för han gillar inte mig, buhu. Så kan det gå ja. PillowNu är det helt tyst i luren, elakt elakt ja.... Jag kommer nog somna när som helst om inte den här filuren i andra änden väcker mig lite..


Men men, vad sker imorgon då? Jo jag kanske ska hem till min docka, Emelie och eventuellt sova hos henne från söndag-måndag. Alltid lika kul att vara hos henne, och nu är hon även ensam hemma i stort sätt för hennes pappa är i Turkiet eller något ! Men nu ska jag prata färdigt sen ska jag sova! (hehe)  






tycker jag ser ut som ett litet monster på den här bilden, hahahaBouncing Heart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0