Riktiga vänner är som stjärnor, du ser dom inte alltid men du vet att dom alltid finns där.

Passande rubrik till en passande text som kommer nu. Jag hade aldrig funnits här jag är nu i livet, om det inte hade varit för mina underbara vänner som alltid finns här för mig oavsett vad. Hade jag inte haft er, hade jag inte suttit här idag kan jag säga och mena det. Ni är för bra för att vara sanna, och jag älskar er truly madly deeply. Jag ger er all min kärlek, och jag vill ge er lika mycket kärlek som ni har gett till mig. Ni har ställt upp för mig, stått vid min sida, vare sig situationen varit bra eller dålig så har ni alltid funnits där, och det är det som resulterar en riktig vänskap. Tack !

Detta är 4 av mina närmaste tjejkompisar, och ni är alla 4 värda guld för att ni är som ni är.

Har så många mer fina tjejkompisar och killkompisar som verkligen bryr sig om mig, men har dock inte bilder på er alla men ni vet vilka ni är. Bilden av er kanske inte finns på min blogg, men den finns i mitt hjärta.


Kommentarer
Postat av: Michelle

Du är allt för söt du gummsan!

Älskar dig gumman! Du är bäst! :)<3

2010-09-12 @ 21:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0