Rubriker är onödiga för jag vet aldrig vad jag ska skriva

Blev hämtad från stan i fredags av Jonathan och hans kompisar, så sov över hos Jonathan den kvällen efter en jobbig kväll.. Tack så mycket killar för allt! :)  Dock finns det ju för många killar som är helt dumma i huvudet, men det visste ni säkert redan om men frågan är ju varför jag oftast råkar ut för dom? Är jag en idiot-kille-magnet ? Kan kännas så ibland tyvärr.. Men men, åkte hem från Jonathan igår någon gång på dagen (och nej det är ingenting mellan mig och Jonathan, han är en helt underbar vän som betyder mycket för mig!).

Nu sitter jag i min säng och har precis på EGEN hand fixat Internet för igår var det helt skadat, så jag gick och la mig vid 23 bara för jag inte hade något att göra när Internet var helt nerlagt. Är ensam hemma, mamma och min ena bror är på Liseberg medan min andra bror är och kör motorcross tillsammans med min äldsta bror. Det är bara jag och katten som är hemma för tillfället.

Btw så har min friggebod FINALLY börjat byggas, ska upp på tomten och ta kort på det som redan byggts så ser ni på ett ungefär hur jag ska bo. Ska bli så sjukt underbart att få ett 'eget hus', eller iallafall ett eget rum som ligger avskiljt från resten av min familj. Kommer säkert sakna min familj ändå, haha trots att det ligger ca 10m ifrån vårt hus. Haha !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0