Statistiken börjar höjas igen!

Det är väll härligt, att folk ägnar tid till att gå in på min blogg regelbundet och läsa den. Vet egentligen inte vad jag skriver om, saker som ploppar upp i huvudet bara. Behöver stor stor stor hjälp med att hitta en klänning innan nästa helg, gärna en väska med. Kan ju inte komma med något gammalt på självaste 18års dagen, wah, fungerar ju icke.

Ska nog slå på ännu ett avsnitt av Paradise hotel,  jag tror jag är beroende. Händer verkligen något i Paradise hotel Danmark hela tiden. Tänk om det hade funnits typ, Paradise Hotel USA - herregud vad mycket drama det skulle bli! Hade ju fastnat för det direkt kan jag säga. Eller, tänk nästa säsong av Paradise Hotel Sverige, om typ Kissie skulle varit med. Det var ju mycket prat om det, men hon säger själv att hon tackat nej, men vem vet?! Tänk om hon skulle ha sex med någon, hon som själv påstår sig vara oskuld. Alltså, jag blir helt uppspelt av att tänka på det. Min dröm! Haha. Nej nu ska jag lugna ner mig och starta ett nytt avsnitt av världens bästa program! TTYL

 

Ny bild, tagen idag ! Finns fler ;>

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0