åter igen !

Ja men är det inte underbart? Åter igen är jag sjuk. Jag blev frisk under helgen men när jag vaknade i morse så kände jag att min hals inte var som den skulle. Så det blev att ligga hemma ytterliggare en dag och jag känner att jag börjar få lite panik på detta med att vara sjuk. Måste verkligen till skolan, tyvärr.

Nästa vecka är det iallafall lov och det ska bli så skönt, även fast jag i stort sätt redan haft ett lov nu eftersom jag varit sjuk, men det är ju aldrig kul att bara ligga hemma vid tvn och framför datan? Låtsaslov. Orkar inte tända i mitt rum, helt kolsvart och jag är kissnödig och måste gå in och kissa. Först ut i den här äckliga stormen blandat med regn och snö och slask för att sen kunna gå in i huvudhuset.. suck, fml


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0