Jag kan inte sova

Ligger i min säng nu och försöker bli trött utan att direkt lyckas. Ska förmodligen inte till skolan imorgon igen men det är nog lika bra så jag verkligen kan bli frisk. Sitter och planerar vad jag ska göra i helgen, vilka planer som kommer att ändras osv. Blir ju förmodligen ingen utgång om jag känner min kropp rätt :( Åh ... hatar att vara sjuk.

Idag har jag varit iväg och lämnat tillbaka lite böcker på biblioteket för att undvika räkning, snackat med folket i tele2 eftersom min mobil är paj och även solat. Mer orkade jag inte, och jo, jag åt mcdonalds med, bara för jag var så sugen :$ Sen har jag bara varit hemma, duschat lite och sånt. Är så glad att jag inte fryser för tillfället.

Funderar på att fortsätta kolla på filmen jag fortfarande inte sett klart som jag skrev om i tidigare inlägg haha. Hoppas ni alla ligger och sover riktigt skönt nu. Ska tänka på er imorgon när ni går upp klockan 6 typ, eller nej det kommer jag nog inte, för då ligger jag och sover :* hihi

saknar sommaren..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0