Vill ni veta vad det tråkigaste som finns är?

Jo, det är att vara sjuk - förkyld/ha feber etc. Det är så fruktansvärt tråkigt för antingen fryser man, eller så är man varm. Det är som att kroppen inte kan bestämma sig på vilket sätt den ska plåga mig, genom kyla eller värme? Vet inte vad som är värst, förmodligen att man kallsvettas.

Men men, vet att ni inte är intresserade av att läsa om mitt kallsvettandes hehe. Var i vilket fall som helst iväg idag och hämtade lite böcker i skolan *duktig* , samt åt lite, solade och var och snackade med dem på Tele2 eftersom min mobil återigen är paj! Så den ska skickas in imorgon.

Vet inte vad jag ska göra mer idag, förmodligen blir det att lägga sig ner och kolla på en film som jag påbörjade igår kväll, riktigt bra är den eftersom jag sett den tidigare.

killen är ju snygg!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0