äntligen ett nytt härligt år !

january-1stnoisemaker-3

 

_____________________________________________

 

Okej, inte är det 1/1 längre, det är faktiskt 2/1 nu men eftersom jag precis kom tillbaka till bloggandet nu, så blir det helt enkelt såhär ändå. Hoppas ni alla hade en fantastisk nyårsafton. Min nyår var, ja lite blandade känslor men den slutade iallafall bra med mycket skratt och man träffade många härliga människor. Nyårskyssen fick jag även dela ut, inte lite dåligt hihi.

_____________________________________________________________

Nu blir det lite omvänd ordning, men för att summera julen i sig i ett inlägg så drar jag lite om julafton nu när jag ändå håller igång tänkte jag. Julafton då alltså, jättemysigt som vanligt. Spenderades med min familj + min lilla farmor, som alltid helt enkelt och det är så det ska vara tycker jag! Kalle Anka klockan 15.00, mat, öppna julklappar osv. En vanlig traditionell jul som jag älskar! Fick massor av fina saker som jag är otroligt nöjd med. Men känslan att ge någon något, är den bästa känslan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0