Återigen hemma !

Ouff, känns inte som jag är hemma längre, inte bra. Sov hos Jonte inatt, spelade kort & kollade film. Dock somnade han vid 2 tiden, medan jag satt uppe till halv 5 ungefär och kollade tv, satt vid datorn och smsade med olika folk. Båda vaknade idag vid 13.30 tiden, sjukt.. Drog därifrån vid 16.40 idag och in mot stan, åt lite och sen hem igen.

Det är så äckligt väder ute nu, helt regnigt men ändå glashalt ute. Ett under att jag inte har ramlat än, för gatorna är bara is och det hjälper inte om de grusar ute.. På tisdag är det dags för skola igen, har verkligen ingen lust överhuvudtaget men får göra det bästa av situationen antar jag. Sista terminen trots allt.
Keep up the good work helt enkelt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0