Dikter?

Har börjat skriva lite dikter, vet inte vilken kategori jag ska lägga in det på men börjar lite smått nu och startar med en jag nyss skrev :) Denna dikten har inte med mig att göra, iallafall inte de 2 sista raderna.



Jag vet att jag är komplicerad.
Jag vet att jag är en svartsjuk människa.
Jag vet att jag har hett temperament.
Jag vet att jag är svår att förstå sig på.
Jag klagar alldeles för mycket och jag tar mycket för givet.
Jag låtsas vara starkare än vad jag egentligen är för jag vill inte att du ska ha ett övertag.
Jag är inte rolig eller vacker och jag är verkligen inte ett geni
Jag är svår att hantera, och kanske lite osäker

Men jag vet vem jag är.
Och jag vet, att älska mig kan vara det svåraste du någonsin du gjort.
Men jag hoppas att du försöker, för jag älskar dig.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0