Dumma, dumma mig..

Ja, nu skäms jag nästan.. vill inte ens kolla tillbaka hur länge sedan det var jag gjorde ett inlägg i min blogg. Nu gör jag det, för jag blev påmind om det, och då är det illa. Har i stort sätt legat och sovit hela dagen idag känns det som, och det ska jag även fortsätta med strax.

Var på fest igår i Askim hos några boys. Var där med Josefine, och det blev faktiskt en riktigt nice och lyckad fest kan jag säga. Somnade dock inte för ens klockan 6 av massa olika anledningar. Blev lite drama innan 12, men som tur var så ordnade det sig.

Gah, vad ska man skriva? Jag är trött FML. Längesen jag var på fest btw, eller.. utan att det har blivit någon utgång av det menar jag då. Var rätt skönt ändå, och det var rätt skönt att man sov över där också. Lite riskfyllt att sova med folk man inte känner speciellt bra, men allting gick bra så då är det okej, för den här gången....
Sov aldrig hemma hos okänt folk, kan sluta riktigt riktigt illa om något går snett och det är inte värt det överhuvudtaget. Men men ! Nu ska jag glo lite tv. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0