Festade du på juldagen?

Eller är det meningen att man ska vara hemma på juldagen med släkt och familj? Hur har ni det hemma hos er? Är lite nyfiken på det faktiskt, för tidigare år har jag alltid varit hemma på juldagen och kollat julklapparna en extra gång, kollat tv med sin familj, ätit julmat och allt sånt där man gör. Men inte denna juldagen.

För första gången på 18 år var jag inte hemma på juldagen, utan jag gjorde som så många andra och partajade istället, vilket inte heller var fel men det kändes lite fel eftersom man var så van vid att vara hemma.. Men det är ju en smaksak, kan inte påstå att jag kommer vara hemma resterande juldagar men det var bara en fråga som har gnagt lite i huvudet sen juldagen var.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

En riktigt härlig kväll/natt tillsammans med fina flickor och pojkar med start hos Lisa, sen vidare in till krogen i härliga Göteborgs stad. Ouf, exakt en vecka sen nu, känns som igår !

 

all-my-love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0