Filmkväll med mig själv = Mysigt

Eftersom det är Nyårsdagen idag, så betyder detta bara en sak - slappa. För många andra betyder det utgång till krogen och liknande, men verkligen inte för mig. Hade kunnat tänka mig det, men är verkligen inte sugen, eller rättare sagt jag var verkligen inte sugen idag.

Har legat och kollat på Patrik 1,5 som är en riktigt go film som man alltid kan skratta åt. Tror de allra flesta iallafall har hört talas om den, och den handlar om ett homosexuellt par som råkar adoptera en 15årig ligist istället för 1,5 år pojke.

_________________________________________________________________

 

Nu, klockan 02.44 ligger jag och kollar på en skräckfilm som heter Instängd. Den har jag också sätt tidigare och det är den enda anledningen till att jag ser den nu, eftersom jag vet när allt läskigt händer. Handlar i vilket fall som helst om några tjejkompisar som är grottutforskare, och ska ner i en grotta som aldrig blivit upptäckt tidigare, och här i finns massa trevliga varelser. Uffff

 

 

Denna filmen är i vilket fall som helst riktigt äcklig, och jag halvkollar, och filmen började för endast 20 minuter sedan. Härligt härligt, den är typ 2 timmar.

 

 

 

all-my-love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0