godkväll läsare

Sitter just nu uppe i mitt lilla hus och surfar lite och väntar på att mamma ska göra tacos åt mig, snäll snäll mamma som gör det så här sent på kvällen! Men det är ändå rättvist eftersom min familj åt middag på ett kalas tidigare idag, då måste hon ju ändå känna sig lite tvungen att låta sitt barn äta :$

Oj, när jag tänker efter nu har jag bara ätit frukost idag.. hm, inte bra. Imorgon ska jag i vilket fall som helst skaffa all-kort på Sportlife. Som jag har längtat! Man kan även dansa Zumba där som ni kanske har hört talas om? Verkar riktigt roligt iallafall, så jag ska försöka fixa det imorgon, iallafall prata lite med dem och se vad dem säger osv.

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0