Jag är expert på att ramla !

Lite kortfattat, för er som inte vet så har jag flyttat in i min så kallade friggebod nu och ligger i min säng, i min friggebod just i detta tillfälle. Detta gör att när jag ska på toa, äta eller liknande måste jag gå ner för en isbacke som leder till mitt hus ca 10 meter bort. Jag var hungrig och kissnödig, så jag gick ner för isbacken i t-shirt, uggs och trosor. Vad händer? Snälla, gissa? Jo, det ser ni på rubriken. Jag ramlar, och slår mig så grymt hårt så har stora rivsår på min rumpa nu, och även skurit upp min stackars handled :(

Riktigt synd om mig, gör fruktansvärt ont och nu är jag trött & vill sova, så tror faktiskt att jag ska ta och göra det nu. Imorgon blir det slappdag för min del, ungefär som idag. Ska bli riktigt skönt, sen är det dags för skola och det är jag inte redo för.

Skolan tar livet av mig.



saknar sommaren och mina bruna ben så mycket !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0