Snefylla till max

Hejsan min kära blogg.

Har varit dålig på att uppdatera (igen) men jag gör mitt bästa, och det är väll det enda man kan göra, eller? Var iallafall ute på krogen igår tillsammans med Anna och Camilla. Vi var på Trädgår'n där vi även träffade min älskade lilla Emelie som var där med sina kompisar. Kvällen blev dock inte riktigt som den skulle tyvärr, så här slutade det :

Jag hade inte druckit mycket, jag var ovanligt påverkad för att bara ha druckit 4 cider och en halv flaska vin. Jag brukar ha koll på vart min gräns går men igår fanns inte den gränsen, den var som bortblåst. Tappade bort Camilla och Anna, så jag gick på toa, när jag väl satt på toa och vilade mina ögon i mina händer så tappade jag det helt. Är riktigt orolig för att ha blivit drogad eller liknande, för jag kunde inte hålla varken ögon eller kropp vakna. Fick sitta inne på toa i säkert en halvtimma, samtidigt som jag tyvärr (pinsamt) spydde, men bara lite som tur var.

Efter det mådde jag bättre, men hade fruktansvärt ont i huvudet så ville åka hem, men ville inte förstöra Anna's och Camilla's kväll, så sa att jag kunde sova hos min killkompis, vilket jag också gjorde. Problematiskt att gå i högklackade skor i snö samtidigt som man fortfarande var helt snurrig, men allt ordnade sig som tur var. Det enda jobbiga var dagen efter då man skulle på släktkalas och se trevlig ut, hehe.

Nu har ni fått ta del av min snefylle kväll/natt. Det händer aldrig, men någon gång måste man göra sina misstag och spy och liknande saker, det är mänskligt att göra fel. Men men, duktig som erkänner det för er iallafall, varför hålla inte på de trevliga?

Kommer bli skönare att gå ut på sommaren, då det är mycket varmare så man slipper få snö i skon :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0