What's up?

Hello bitches, nu ligger jag i min säng och ska faktiskt försöka sova såhär tidigt, tro det eller icke !
Ska nog sätta på något avsnitt av family guy meed så jag kanske kan bli lite trött och sånt där.

Idag har varit en lång tråkig skoldag med mycket arbete inom projektarbetet, suck. Efter skolan åkte jag och Michelle och åt på Paprika, direkt därefter åkte jag vidare och solade i 20 minuter så känner att jag har bränt mina kinder lite :( Snart blir det att börja träna på Sportlife, längtar faktiskt & det som är positivt är att jag är FRISK!


Ingen bild idag, förlåt för dålig uppdatering men nu har jag massa sms att svara på (a)
lots of love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0